Vanliga frågor

Hur många tjänster får jag söka?

Det finns inga begränsningar för hur många tjänster du får söka. Vill du söka flera tjänster samtidigt måste du dock söka till dem var och en för sig. Du kan inte söka flera tjänster i samma ansökan.

Hur vet jag att min ansökan verkligen skickats iväg?

Du får ett bekräftelse-mail till den mailadress du angett så snart din ansökan har registrerats hos oss. Om du inte har fått något bekräftelse-mail inom 24 timmar, betyder det att något har blivit fel. Börja med att se efter så att mailet inte råkat hamna i din skräpkorg. Kontrollera sedan att du angett rätt mailadress. Om allt verkar vara rätt, men du fortfarande inte fått något mail från oss, kan det betyda att din ansökan inte gått igenom. Du behöver då ansöka på nytt.

Hur kan jag göra en ändring i min ansökning?

Det går bra att söka tjänsten på nytt med ett uppdaterat CV och/eller personligt brev. Vi använder oss alltid utav den senaste ansökan som kommit in om det finns två eller fler i vårt system.

Kan jag ta bort mitt CV och annan info från er databas?

Du kan när som helst välja att radera din information från vår databas. Du gör detta enkelt genom att besöka sidan glöm mig och följa instruktionerna.

Kan jag ringa till Lagerarbete.se?

På grund av stort antal sökande hinner vi inte besvara frågor via telefon eller mail gällande våra annonser under pågående annonseringsperiod. Vi svarar självklart gärna på frågor gällande tjänsten om du blir kallad till en intervju.

När får jag höra från er?

Om du inte hört från oss inom 1 vecka efter sista ansökningsdatumet har vi valt att gå vidare med andra kandidater.

Om du fortfarande inte har hittat svaret du letar efter är du välkommen att kontakta oss genom att använda länken nedan.

Kontakta oss